Status: Træning

FullSizeRender(62)

Jeg er lidt over halvvejs i forløbet med Sif og jeg er for alvor begyndt at se og mærke resultater. Det er fedt, og har virkelig givet mig motivation til at give den lidt ekstra gas her de sidste fire uges tid vi har sammen – Også på kosten. SÅ det er slut med bland selv slik i tide og utide, der bliver skruet ned for pizza og mayo. Jeg vil stadigvæk gerne kunne spise pasta til aftensmad og snuppe en marsbar eller et stykke kage i ny og næ, uh og rosé og den slags, skal der også være plads til, men det der med at smutte i slikbiksen eller at spise børnenes kinderæg (seriøst, jeg tror ikke Otto aner, at der er tre æg i de der tre-pak, for han får altid kun et) det stopper, eller bliver kraftigt nedtonet. Bare for at se, hvordan det føles. For lige nu er jeg faktisk der, hvor jeg kan sidde ned uden at få den fold på min mave, som jeg seriøst troede var permanent efter jeg havde født, jeg føler mig rank og stærk og jeg har fået den flotteste markering bag på begge mine arme. Mine ben og lår halter lidt bagefter, men er dog på vej, så jeg er glad – og ved at jeg bliver endnu mere glad, når vi om en måneds tid er færdige med at træne sammen – I det her forløb, altså.

En del har spurgt ind til min vægt og BMI og så videre, men det følger jeg slet ikke med i selv, så det vil jeg ikke komme nærmere ind på. Jeg er ikke ude i et decideret vægttabs-forløb, jeg har bare nogle ekstra centimeter om hofte, lår og underben som jeg gerne ville smide, eller stramme op, for at blive mere symmetrisk – For jeg har altid haft en spinkel overkrop, og det er også her jeg taber mig først, hvor imod min underkrop bare hænger ud og ikke har travlt, og det har altså skabt noget uligevægt. Særligt efter min anden graviditet, en uligevægt som jeg personligt ikke synes var pænt, eller behageligt. Jeg har intet imod at have røv og lår, men det skal passe sammen, og med mindre jeg smider 50K efter en brystforstørrende operation, så kommer det altså kun til at ske for mig ved, at jeg får strammet den nederste del af mig op, og det kan man heldigvis gøre noget billigere og helt uden bedøvelse.

Vi er godt på vej. Til måling for et par uger siden viste det sig, at jeg har smidt 3 cm om hver lår, 3 cm om hoften og en halv cm om hver underben/læg. Og det er altså helt uden at have spist specielt sundt, faktisk har jeg nok nærmere givet den lidt ekstra gas ved kagebordet – For jeg træner jo! Og fred være med det, men nu prøver jeg altså lige at tage en slapper med Othello’en og Tobleronen og lader kettlebells og burpees (hadeøvelsen over dem alle!) komme til deres ret.

Udover de resultater jeg allerede nu kan se, er der et andet kæmpe plus, faktisk nok det allerstørste – Følelsen af at være kommet igang sådan for alvor – Både mentalt og fysisk. Jeg kan mærke at jeg er blevet mere rank, mere energisk og glad. Jeg føler at jeg hviler mere i mig selv og bekymrer mig meget mindre om, hvad andre tænker om mit ydre. For første gang i…. Nogensinde. Jeg er virkelig spændt på, hvordan det kommer til at føles, når forløbet er overstået.

Så, som sagt; Nu tager vi lige og skruer op for intensiteten og ned for E-numrene den næste måneds tid og så glæder jeg mig helt overdrevet til at dele nogle resultater med jer.

Læs mere om mit forløb og om personlig træning – Lige her

10 replies
  1. Sanne
    Sanne says:

    Vil du dele lidt om priser mm for personlig træning og hvilke “pakker” der findes i og omkring vbro hvis du har lavet research??

    Svar
  2. Helene
    Helene says:

    Vil du løfte sløret for, hvilke øvelser der giver flotte markeringer bag på overarmene??:)

    Svar
  3. Tine
    Tine says:

    Må man spørge hvad din præcise pakke indebærer, altså hvor mange træningstimer over hvor lang tid, og hvad den koster? Jeg ville selv have godt af sådan et forløb, men jeg er slet ikke klar over hvad man skal kaste efter sådan noget… Kan man booke hende Sif?
    P.S. Godt arbejde!

    Svar
  4. Fitmomcph
    Fitmomcph says:

    Svar på spørgsmål om Cille’s meget lækre arme, så træner vi en masse træk og pres. Det er primært skulderpres, floorpress, rows, pullups og så en masse styrkende Kettlebell øvelser 🙂 /Sif

    Svar
  5. Cecilie
    Cecilie says:

    Nogle gode øvelser til, hvis man gerne vil smide noget på benene? har samme problem som dig nemlig 🙂

    Svar

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *